Byzalya ben de erkenden test yapıp negatif çıkmasını istememiştim. Ama hamile olduğumu hissediyordum. Adet olacakmış gibi sancım vardi. Ama normalde hiç göğüs hassasiyetim olmaz. Ve birkaç gün aşırı hassaslasti göğüslerim. Adetim iki gün gecikince test yaptım pozitif çıktı:) adetin normalde duzenliyse en az bir gün gecikmesini bekle derim. Çok net iki çizgi çıkmıştı beklediğim için:))