24 haftada yım kızlar boyle pembemsı Bı leke geldi ne yapmam lazım doktorum da suan varmı yok mu bılemıyorum vırus den dolayı pek olmuyo randevu almam lazım 20 sinden sonra alabiliyorum sizce bısey olur mu ne yapmam gerekiyor Allahım ınsallah bısey olmaz