Wonderanne kubraaaaokm benim kuzenimin de 14 15 yaş var elinde büyüdü ikiz kardeşleri kız 25e giriyor evlenmek istemiyor kardeşlerini bırakamadıgi için ilk istemiyor gibiydi ama şimdi kendi çocukları gibi
Semam kubraaaaokm Yaa 20 yaş neki benim kardeşimle aramda tam 25 yaş var 🤭🤭 benim düğünüme 2 ay kala doğdu. Başta yadirgiyodum biraz bu durumu ama sonra o benim canim oldu kurban olurum elimde büyüdü resmen temmuzda 3 yaşına girecek o kadar kiymetliki cok baska bi duygu😍😍 Bide bana cok bağlı insan cok değişik hissediyo gerçekten ama guzel bi duygu 😊😊
Dns Kardeşimle aramda tam 20 yaş var.😀 İlk bi yadırganabilirsiniz evladınız olabilecek yaşta kardeşinizin olmasını. Ama benim açımdan sorarsınız harika 😊 Kardeşten öte evlat gibi. Elimde büyüdü. Yeri çok ayrıdır bende. Bir arkadaşım daha aynı durumu yaşamıştı hiç istemiyordu ama kardeşi dünyaya gelince tamamen düşüncesi değişti.😊 Bakış açınıza baglı kısaca. 😇👍🏻
2kizanasi Son kardeşimle aramda 20 yaş var, kardeşten öte oğlum gibi baktim büyüttüm en çok onun ayrılığı yaktı içimi gelin olurken diyebilirim çoook başka bişey, bak yine özledim 😕