bebegim_28 Benim ekim ayında bebeğimin kalbi durdu 10. haftada gittim ama 9. haftada durmuş meğer doktorum da özeldeydi ama burda yaptırma gerçekten para verme ilk gebelikte sık karşılaşıyoruz falan dedi devlette de zaten 3 düşük olmadan yapmazlar dedi ama şu an tekrar bebek düşünüyorum ve içim rahat değil iğne olup yaşatmak kolayken neden bile bile 2. kaybı yaşayayım umarım netleşir bir an önce😞