Merhaba hepinize, çok şükür bende yazıyorum doğumumu 🎈 öncelikle çok güzel bir hamilelik geçirdim 32. Haftama kadar çalıştım seyahat ettim hiçbir sorunumuz olmadı çok şükür. 38+5 haftalık iken doktorum çatı muayenesi yaptı fakat hiç açıklık olmadığını ve bebeğin çok yukarda olduğunu söyledi haftaya gel son duruma bakalım dedi yani 39+5 haftalık çağırmıştı. O sırada ailem yanıma geldi izin alıp derken 1 hafta öyle böyle geçti sabah kalktık yatış yapacağını tahmin ediyorum ama heveslenmek istemiyorum yinede. Saat 11 gibi çıktık yola annem eşim ben fakat doktor o sırada ameliyata girmiş ben o sırada nstye bağlandım derken doktorun gelmesi 1 buçuk oldu odasına girdim dedim biz tam takır geldik ama yinede siz bilirsiniz 😂 o da bana iki seçenek sundu ya bugün suniyle doğumu başlatırız ama açılma olmazsa veya bebek inmezse yarın tekrar suniyle devam ederiz dedi yada yarın sabah erkenden gel dedi. Tabikiii ben hemen yatış istedim yatışım yapıldı doğumhanedeki ebe gel bakalım dedi ama baktığında bebek aşağıda değil açılma yok doktorunu çağıralım dedi doktorum geldi baktı olucaak gibi değil diyince bu sefer seçenek 2 gün sancı çekip sonucu sezeryan mı yoksa direk sezeryan mı dedi tabiki hemen sezeryana alındım spinal sezeryan oldum iğne acıtmıyor sonda mı uyuştuktan sonra taktılar acı kesinlikle yok fakat benim ameliyattayken göbeğim resmen acıdı neden bilmiyorum ama sonucu herşeye değer inanın herşeye ❣️❣️ Hayatta duyduğunuz en güzel ses ameliyata girdikten 10 dakika sonra 💋 ten tene temas ettik kızımla sonra onu götürdükler kızım gittikten sonra sakinleştirici istedim çok iyi geldi 👍🏻👍🏻🙏🏼 Yarım saat kadar sonra ben çıktım şuan hastanedeyiz yaklaşık 12 saatlik bir melek yanı başımda 🎈 3360 gr 52 cm doğdu mercimeğim 🌹🌹🌹🌹🌹 ağrım tabiki var ama ağrı kesicilerle ve kızıma bakınca hiçbirşeyim kalmıyor 🎈 tüm hamile kalmak isteyenlere ve hamilelere çooook dua ettim 🙏🏼🙏🏼 Hamile kalmak isteyenler tez zamanda mutlu haberi alırlar ve sağ salim doğumdan çıkarlar allahın izniyle 💃 iyi geceler diliyorum