Mayamoon Selam kizlar. Isim konusunda kafam cok karisik aklimda ki tek isim furkan ve keyan. Sizinde onerileriniz var mi ? Lutfen ediz,ayaz gibi son zamanlar cok tercih edilen isimler olmasin..
minikmevaninannesi Cinsiyet belli degil henuz ama erkek olursa Muhammed Ali koyucaz biz Allah’ın izniyle 🤗
kardelen37 3 oglum var ben tamamen o zamana göre hissedigimi ve anlamli olanı düşündüm hep 1.hasan basri 2.mustafa taha 3.abdülkerim ve simdide kızım olacak zümra sultan 🥰🥰 hepsininde bir hikâyesi ve aileden olanlarin isimleriyle örtüştü sende içinden geleni yap adıyla yaşasın oğlusun ❤❤