Smaaca ilgisi alakadı benim için çok önemli ilk bebeğimi düşükle kaybettim malesef bundada çok şükür 7 aylık olduk ama şuan gittiğim doktor 4500 tl para istiyor doğuma maddı güçüm ona yetecek gibi deil duyguda yapayım diyorum ama doktorlara güvenim yok 😐