Cocuklarim sağlık ocağı da gelme demişti . Büyükşehir ve bulunduğum semp virüs olarak yaygın sanırım önlem amaçlı doğuma kadar sanırım allahtan birşey olmadıkça evde kalıcam söylediklerine göre … ben bi yarın yapayım ya denemiş olurum umarım işe yararda .. teşekkür ederim canım verdiğin Bilgi için ☺️❤️