Bende 39 hafta oldu öyle sancılarım var ki 3 gündür yatamıyorum hepsi yalancı sancıymış ağlamaktan helak oldum çok kötü allahım kimseye vermesin ama su gelene kadar bekle dedi dayanamıyorum sabah olmadı tekrar doktora gidecem şiddeti çok arttı ve üç gündür on dakikada bir aralıksız oluyor uyuyamıyorum