Mertcik94 Aydan beri Lierac kullandım. 30. Haftama kadar hiçbirşey yoktu kaşımıyorum da Hindistan cevizi yağıyla destekliyorum gün içinde ama alt taraf kendi kendine çatlıyor 😞 çok gıcık bi durum bu kadar nemlendirmeme rağmen
Irazca35 Mertcik94 Canım bazen ne yaparsan yap çatlıyor malesef sen yinede devam et kantaron yağını tavsiye ederim oda iyi gelir
Firdevs192 Mertcik94 canım bende 16 haftadan beri lierac kullandım ve ara sıra hindistan cevizi yağı da kullandkm şuan 30. Haftamdayim ve alt kisimlar çatlamaya başladı. O kadar kullanmama rağmen catlayinca artık hicbisey kullanasim gelmiyor.
Selimem Mertcik94 aynısı benim de bio oil kullandım baştan beri hala büyüyor da şimdi sürdüm bakalım çatırdıyor hergğn 😂😂
Betul55 Mertcik94 ben üzüm çekirdeği yağı ve kakao yağı sürüyorum biraz geç kaldım kullanmak için göğüslerim çatladıktan sonra aldım ama sanki biraz izlerini geçirmeye başladı gibi geldi bana zaten hücre yenileyici özellkleri var bu yağların
Burcu0609 Maalesef genetik oluyor ne sürsen olur yani😀 bende olmadı diye sevinmiştim son haftamda öyle bir çatladi ki kırmızı kırmızı yanık gibi bi anda 😕🤭
Mrsozel Kakao yağı kullanıyorum şimdiye kadar göbeğimde hiç yoktu 36. Haftama girdim alt taraflarım çatlamaya başlamış ve de inanılmaz kaşıntılarım başladı 😒 çok sinir bozucu