Esraminnak ayy Allah razı olsun ilk doğumda 2 gün hastanede sancı çekince insan gitmeye korkuyor 😃 doktorumla iletişim halindeydim suyun çok gelirse gel dedi saat 1 gibi ılık duş aldım suyum baya geldi gittim hastaneye açıklık 2 cm di sonra 2 saat içinde 10 cm oldu ve 4.45 ye oğlum kucağımdaydı çok şükür doğumum kolay geçti açılmam çabuk oldu 😅🥰