Greyy90 Zhrark ben bundan yaptırıyorum canım en azından aileme eşe dosta vereyim yoksa gelecek kimse yok şu süreçte
SeHer1909 Zhrark milletin dolaba asacağı sonradan atacağı süslerdense 3 kilo kedi maması alıcam çıtçıtlı küçük posetlere paketleyip isim yazılı etiket yapıstırıcam. Beğenmeyip çöpe atsalar bile iş görür 😇
Brokoli ay o kadar doguruyorum bi de hediye mi dagitacagim. millet bana hediye getirsin, ben doguruyorum, o kadar masrafa giren benim zaten 😒
SeHer1909 gamze2234 aman sana ne sokak hayvanı bulduğunu yesin diye eleştiren de oldu ama ben dolabımda birilerinin cocuğunun adını niye göreyim kız kardeşim bile olsa fotoğraf koyarım o da yakın diye 😀 magnet için diyorm bunu konu komsu niye assın çok saçma gelir bana hep çikolata tesbih falan tamam da 😀😀 magnet gerçekten bana aşırı saçma hiç de almam dagıtsalar
gamze2234 SeHer1909 bende kullanmayacağım şeyleri hediye almak istemiyorum evimde açıkcası kendi nikah şekerim dışında öyle bir metaryal barındırmıyorum:)) mevlüt için kutulu şekerler var hastane içinde kaliteli bir çikolata düşünüyorum artık anane babane başka ne isterse alsınlar:) minik kesede havlu iş görebilir gibi 🤪
Yaprak2019 SeHer1909 ayy ben de ayni dusunuyorum magnetlerin hepsini cope atiyorum ben kardesiminkiler haricinde kimseninkini de asmam bana nee , dugunumde de dogumda da ise yarayacak seyler yaptirma taraftariyim. Ben ya isimli yasin ya da mum yaptiriyim diyorum
SeHer1909 gamze2234 çikolata güzel bak onu ben de seviyorum erkekse mavili kızsa pembeli ya da tamamen karısık akide şekerleri falan da olur kutularda ama magnet hiçç sevmiyorum. Ortalık düzelecek mi bakalım hastanelere kimseyi almıyorlar ki benim Ağustos başında cok var daha da …
gamze2234 SeHer1909 benimkide Temmuz da biz ziyarete gelecekler diye düşünelimde psikolojimizi bozmayalım en kötü 2 kilo çikolata evde kalır:))
SeHer1909 gamze2234 ben düzelse de gelmesinler istiyorum ya 🙊 gaz olcak WC cıkmamız olcak aylardır kanama görmedik kanamamız olcak ne gerek var annemler eşim yeter kendime gelince gelsinler diyorm ama ortalık düzelirse işim iş ilk torunum ben babaneler dedeler hep hayatta ilk torunun çocukları olacak eşim için de öyle herkes cok heyecanlı 🤦
Dncseymaa Zhrark Magnet yaptık biz kendi dükkanımızda lokum kutuları aldım onlara da etiket bastık ve makrome ip aldım anahtarlık yaptım kızıma hala daha devam ediyorum yapmaya ancak bunların hepsi mevlütte dağıtılıcak virüsten dolayı 🙈
Gunsss Ben kimsenin hediyesini saklamıyorum ki benimki saklansın 😂 o yüzden milletin daha eve gitmeden çöpe atacağı şeyleri yaptırmaya gerek yok 😂
Dunyam28 ebruliconcept diye bir sayfa var arkadaşım doğumuna oda kokusu yaptırmıştı ordan çok tatli nişanına da badem şekeri yaptırmıştı çok memnun kalmıştı , ben de tohum topu yaptırmayı düşünüyorum anlamlı geliyor bana 😊