Gulaycyrus Kızlar 37+1 im lavobaya cıkıyorum klozetten kalkıp ellerımı yıkamaya giderken yine tuvaletim gelıyorr normalmi 😩😩😩😩 sürekli baskı hissediyorum
Snmdnz Gulaycyrus 36+5 haftaligim bende canm benmde klozetten hic kalkmasam keske diyorum daha uzerimi duzeltmeden geliyor
AysennHED Gulaycyrus bende 37 +0 oldum bugün valla utanmasam bez baglicam o derece iki de bir lavobaya gidiyorm su içmeye korkar oldum 🥴
Duru-tanem1 Şuan bende de aynı sorun 34 +2 yim az önce gttim smdi birdaha geldi karnın aşağı iniyor diye canım endişelenme bence
Gulaycyrus Duru-tanem1 Snmdnz Askresi AysennHED Balevlatlarinannesi Altıma hasta bezı bağlamayı düşündüm bende iki damla gelyor birde hani şarıl şarıl işesem içim yanmayacak 🙈
Balevlatlarinannesi Ahh ahh sizlerin yine haftası büyük Ben 33 haftamda bunaldım wc ye gitmekten…çok zor gerçekten
AysennHED Gulaycyrus aynennnn öyleee valla o sıkışıklığa göre çok olması gerekiyor bı gidiyom çok az 🙈 yataktan kalkması zaten zor yatması ayrı zor ben çok agırlaştım nefesim yetişmiyor gibi sanki
Gulaycyrus AysennHED yanlız degilmişim ya kabullenmıyorum ama bende agırlastım 🙄 yataktan eşim kaldırıyo benı bazen öyle bi şekle giriyorkı oğlum kalkamıyorum
AysennHED Gulaycyrus aynen bende öyleyim eşim kaldırıyor bazen bı türe bi toplaniyor hareket etmemi zorluyor resmen😀
Gulaycyrus Az jaldı sabretcezde ben şeyden korktum acaba idrarda sıkıntım ıwar diyende demekkı normalmiş karın aşağıya iniyormuş dogru onu duymuştum