Merhabalar , doğum yapan ya da en azından kasılmayı doğru tarif edebilecek olan annişler 🙃🙃🙃. Ben39+4 hamileyim . Son bir haftadır aniden mideme doğru nefesimi zorlayacak bir his oluşuyor ve karnım inanılmaz sertleşiyor . Sancı , veya belli bir aralığı yok . Kasılma dediğimiz şey bu mudur? Ya da herkeste bu şekilde kendini gösterir? . 3 Mayıs doğum ama henüz beni rahatsız eden sancı ya da bel ağrısı falan yok …