Rumis canım ben 20 gün önce gittim 110 tlydi muayene ücreti , iki doktor var biri bayan biri Mehmet zafer ben erkeğe gittim ilk gidince baktı filan ama ultrasonda tam göremedim bebeği aleti yüzünden mi bilmiyorum ,ücretsiz diye 10 gün içinde yne gittim hiç ilgilenmedi resmen ağzını yüzünü büktü o yüzden sevemedim belki bayan doktoru daha farklıdır tabi sen bilirsin 😊