Babyistan İsimli hastane cikişimixi nakışlı yaptirdım. Sizce nasil olmuş?? Resim ekleyebilmisimdir umarim 🙈🙈
Malatya44 Babyistan cnm google yaz resim yukleme diye ilk cikan linki tikla ordan paylaş yerine fotoyu koy sonra o linki kopyala buraya at cnm 😊