Kızlar 28 Haftalık hamileyim ve iki gündür bebeğimin hareketini çok aşağıda afedersiniz resmen vajinada hissediyorum sanki böyle eli yada ayağı çıkıp geliverecekmiş gibi😬normal mi ki acaba doktor kontrolüm cuma o gün gittiğimde sorayım diyorum ama insan bi tuhaf olup endişeleniyo🤔