Merhaba güzel annelr burda beni çogu kişi postlarımdan dolayı sevmez😂😂 ama hayal etmiştim hep hikayemi yazmayı eveet bende dogurdumm bugün planlı srzeryanım vardı sabah 6.30 da hastaneye geldik tabi ondan önce içim buruk kızımı bıraktım geldik yatış yaptık serum falan verdiler yarım saat içinde beni aşşaya aldılar inanılmaz derecede korkuyorum ki zaten panik atak hastasıyım neyse oturttular ameliyathane masasına anestezi uzmanı geldi belimden spinal yapmaya çok kastım kendimi sonra sıcaklık indi belden aşşa hepten panik oldum neysedoktoum geldi sakinleştirdi başladık ameliyata çekiştirmeleri hissettikçe bi degişik oldum bayıltın dedim sakinleştirdiler sonra bi 15 dk sonra oglum dogdu gösterdiler maşallah kuzum benim 3.300 50 cm dogdu hemen çocuk doktoru baktı iyi dedi odaya çıkardılar sonra beni diktiler 5 yıl önce sezryan olmama rahmen doktorum maşallah hiç yapışıklık yok çok kolay geçti dedi 40 dk sürdü beni odaya getirdiler işte herşey uyuşuklugum geince başladı agrılar dayanılmaz bilmiyorum bendemi böyle ama çok kötüyüm sürekli agrı kesicilerle duruyorum bebegimi emziriyorum az geliyo süt şimdilik yeterliymiş ama ona kavuşmak dünyanın en güzel şeyi ama iyi oldukça yürüyorum şimdi hastanedeyiz rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲