mmorrcilek Bugun sancı çıktı yaşayan var mı nelere dikkat ettiniz nasıl bir yol izlediniz güzellikler 💙
Rukiye29 mmorrcilek sancı çıktığı için önce serum verdiler tekrar NTS aldılar biraz azalmıştı şimdide evde yatıyorum yemek ve wc için kalkıyorum
Minik-mucizem123 mmorrcilek benimde sancım çıktı ama doktorum düzensiz dedi. Hissediyor musun dedi ama hissetmiyorum hiç sancı. Düzensiz de olunca herhangi bi müdahale de bulunmadı. Sizin çıkan sancılarınız nst de düzenli miydi acaba
mmorrcilek Simgesydn bir belirtim yok 30. Haftadan itibaren doktorum nst bağlıyormuş doktordan doktora değişiyor sanırım
Esraslc mmorrcilek ilk gün 4 tane aldığım için başım çok ağrıdı onun dışında bir sıkıntı olmadı, ertesi gün sancım azaldığı için hastaneye yatmadım yoksa yatıcaktım ben de serumlar için
mmorrcilek Esraslc Anladım günde iki tane kullanıcam haftaya tekrar nst bağlanacak böyle konuştuk Doktorumla
_aysenur mmorrcilek Canım normalde bi ağrı baskı ne bileyim kasılma falan hiç bir sıkıntın var mıydı bide sancıların kaç çıktı nst de