Zynp01 Kızlar 1 haftadır ara ara oluyordu doktora gittim sordum bebekte sorun yok tersine yatmış pozisyonla alakalı olabilir dedi. Ama bugün cidden kasıkta yumru var gibi yürürken bile ağrıyor yaşayan var mı ?
Byzb1 Zynp01 gaz sorunun var mı canım ? Çünkü benim gazdan sertleşip yumru gibi oluyor ve sancı yapıyor oda . bir de bugün bebeğin pozisyonunu öğrendim ayakları kasığımda olduğu için de etkisi oluyormuş .