Sulen23 Yasemin00 yok kuzum doktordan memnun değilim. Hastaneden memnunum . Mehmet hoca yi ilk gittiğimde çok sevmiştim, çok ilgiliydi ama sonradan ne yaşadıysa çok tuhaflasti. Asla tavsiye etmiyorum. Başındaysan vazgeç bence. Hatta tartıştık bile . Hocam bugün tersinizden kalktınız heralde dedi eşim. Evet kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez , herkezin derdi kendine büyük dedi. Ama bunu bize yansıtmamalı. Sezaryen oldum onunla ilgili bi sıkıntı yok. Işinde başarılı. Hemşirelerin, ameliyat ekibinin falan ilgisi mükemmeldi. Yanlız cihan hastanesi hakkında hep bebekleri yoğun bakıma yatırdığını duydum son 5 gündür. Ben araştırmamıştım 😐 benim bebeğim de şuan yoğun bakımda ama bizim basından beri sıkıntımız var di, oyuzden icim rahat bi nebze.hayirli doğumlar