Ozlem21_
Canım yapacak bir şey yok. Ben de Ahmet Bey’e gitmeyi çok istemiştim. Aslında kliniği kapatması bizlere karşı yapılan bir saygısızlık.
Sonuçta sağlık sektörü hizmete devam ediyor ama o bizi yarı yolda bıraktı gibi oldu…
Bence hiç yaptırmamaktansa Cihad Hamidi’ye git. Varsın olmasın renkli ultrason görüntüsü:/