Yoncaeroglu MasalAlparslanMom ama hala hangi hastanede doğum yapicam belli değil fiyat bilgim yok şuanda
FahriyeztrkYcel MasalAlparslanMom ben 🙋🏼♀️ Gaziosmnapaşa hastanesiyle başladım dr aylin güneş e gidiyorum muayenesi 100 tl
Yoncaeroglu MasalAlparslanMom bende Elif tıp ozele gidiyorum gülşen hanima muayene 30 tl yarisini sigorta karsiliyormus 😊memnunum cok
MasalAlparslanMom FahriyeztrkYcel Şafak hastanesi ve medical parkın yanındaki kadın Doğum merkezi arasında saatlerim uydukça istediğim doktorlara denk getirmeye çalıştım muayneleri ama sabit kalmak istiyorum 26. Hafta olduk . Bi yandan testler için devlete gidiyorum. Hiç birbirinden farklı bişey söylemediler Allahtan o yüzden kafam rahat ama haftalar ilerledikçe fazla test bişey kalmadıkça yapılacak Doğuma adapte oldum galiba 🤨🤦🏻♀️
Seliminannesi Yoncaeroglu doktorun ilgisi nasil? Ve renkli ultrasonu var mi? Dogun ucretlerini de biliyor mhsun? Bazi doktorlar acelesi varmis gibi gecistiriyor ve detayli aciklama yapmiyor. Bilgilendirirsen sevininirim.
Bushra MasalAlparslanMom gop meydanda belde tıp merkezinde de. Nurhan takar var. Bir kere gitsen aşık olursun😊 enerjisi, tecrübesi efsane. Doğumları 500evler şafakta yaptırıyor. Benim ablamlar da dahil tüm sülalem ona gidiyor, ben de başka bir seçenek düşünmeden onu tercih ettim😊 tavsiye ederim💐
Yoncaeroglu MasalAlparslanMom Su deposunun orada canım bende pek fazla bilmiyorum.buralari evlenip geldiğim için 😂
MasalAlparslanMom Minnosunannesi yakın lazım ama sanada aslında 🤰🏻 Yada çevremde çok ani Doğum oldu bu ara ondanmı benim bu yakın olmalı takıntım bilmiyorum 🙄
MasalAlparslanMom Yoncaeroglu başarıdan daha yukarda ozaman imam hatibe doğru . Tıp merkezleri erken kapanıyor Doğum yok doktorla anlaşçan başka hastaneye götürcen zor iş o da kolay değil 🤷🏻♀️🤣
Minnosunannesi MasalAlparslanMom buradaki hiçbir hastane hoşuma gitmedi artık Allah Kerim 😊 son bir ayımız kaldı zaten umarım oğlumda erken gelmeye niyetlenmez
Yoncaeroglu MasalAlparslanMom bildigim kadsriyla normal dogum yeri var sezeryan yok canim hamileligimin başından beri gülşen hanımlayım ilgili güleryüzlü icimi rahatlatiyo ama başka dedigin doğru 😊 uğraşmaya değer yapacak bişey yok
MasalAlparslanMom Yoncaeroglu anladım parka doğru tarafta ama bana ters sayılır Gaziosmanpaşa meydandayım ben Ve eşimi aramaya kalksam hadi gel ağrım var diye oraya gidene kadar 1km yanımızda 5 hastane var der 😬🙄
Btlgnlty MasalAlparslanMom ben başarı hastanesine gidiyorum selime hanıma çokta memnunum muane ücreti 75 tl normal doğum 1500 tl sezeryan 2500 tl dediler
Kaansinem Btlgnlty bende başarıya gittim 3 hafta canim hatta kenan beye gittim 😊 Kenan çalışkan Çağla Jasmin de çok iyi bi doktor
SecilNarin Btlgnlty bu sene ki fiyat mu bu acaba? Bende Çağla hanıma gidiyorum hiç sormamıştım doğum fiyatlarını 🤗
Betussss Bende Gaziosmanpaşa da oturuyorum.Medipol Mega Üniversitesi hastanesine gidiyorum.Dr Ayfer Özbek 90 tl muayene ücreti.Şimdilik memnunum kendisinden,Kuzenimde aynı doktorda 1. Cocugunu dogurdu şimdi 2. Gidiyor kendisine.🤗
cennetkusunannesi Betussss Doğum için tavsiyeleri neler oluyor Ayfer hanımın 😊 Bide bebekleri kilosu yerinde doğuyor diyorlar doğru mu 😊
ZeynepKara MasalAlparslanMom medicalpark gaziosmanpaşa hastanesine gidiyorum doktorumdan da hastaneden de çok memnunum nalan karacaoğlu 120 tl muayene ücreti normal 2800 sezeryan 3250
ggzmkrcc ZeynepKara canım çok yoğun oluyor mu? Randevu aldım bu hastaneye ilk kez gidicem nalan hanıma gidicem bende. Sancıyı odanda mı çekiyorsun sancı odasında mı bide eşin gelebiliyor mu doğuma falan biliyor musun 🙄