Bende bugün gittim Saadet hanıma muayene ücretleri 100 tlydi gayet ilgiliydi ultrason görüntülerini de verdi biz bugün dogumu sorduk normal 2000 sezeryan 2750 hocayı mesai saati dışından çagırırsanız 800 ek ücret dediler odaları göremedim standart odaymış