30 mart günü kızımı kucağıma aldım ..
Gebeliğin 21. Haftasından beri bebeğin iri bebek olacağı söyleniyordu son zamana kadar bu hep böyle devam etti ben normal doğumu cok istiyordum ama doktorum kilo konusunda hep uyarıda bulunuyordu 39. Haftaya geldik normal doğum yapmak adına merdiven yürüyüş hurma sıcak su hepsini denedim yaptım ama doğuma yönelik belirtim olmuyordu artık 39+5 doktorum daha fazla beklemeyeceğini söyledi çatı muanesi yaptığında kilolu olursa bu çatıyla doğum zor olur demişti ben normal doğumu cok istediğim için suni sancı ile başlatalım dedi yatışımı yaptı hastaneye yattığımda nst de kendi sancılarım düzenli ve yüksekti ama ben hiç bir şey hissetmiyordum 24 saat aç ve susuz hastanede kaldım sancılar vardı ağrı yoktu açılmam 1 bucuk santime ulaştı sadece. Hala normal istiyorum diyodumki şekerim düştü ve bekleyemedim daha fazla spinal sezeryana alındım kızımı bu şekilde kucağıma aldım nasibim böyleymiş doktor kilosunu 3960 ölçmüştü bebek 4260 doğdu belkide böylesi hayırlı olmuştu bizim için suan 10 günlük olduk ve ben 5 günden beri ne ağrı ne sızı hissediyorum sanki ameliyat olmamış gibiyim her işimi yapabiliyorum mecburi sezeryan olacak anneler kendinizi korkutmayın nasipte ne varsa o yaşanıyor rabbim hepimiz için hayırlısını yazsın🌷🙏🏽