Kızlar merhaba ☺️ 36+4 hamileyim bebeğim doğum pozisyonundaydı 28 haftadan beri değişmedi ama şu an hıçkırıklarını tam göğsümün altında hissediyorum. Acaba pozisyon değiştirmiş olabilir mi ? Başına gelen var mı ya da böyle hissedip döndüğünü öğrenen ?