AysEmila UmayDuruMom ben bir gün içinde tüm bir tane bitirdiğimi hatırlıyorum 🤣🤣 sonra korktum ama yedim bir kere
Sedatrk UmayDuruMom ayy valla bende çok yiyorum 34 haftaligim şimdilik bı sıkıntı yok ama korktum şimdi inşallah bişey olmaz 😕
Aybukeb Abartmadığın sürece herşeyin yenebileceğini düşünüyorum abartırsan en masum gördüğümüz o yiyeeckelerde zararlı haftada bir gün yenilebilir zaten azıcık okuyor toplasan kaç dilim bir ananas
Kuzeyimmm Fazla yenmediği sürece zararı yok ama fazla yenmemeli çünkü besin oranı çok yüksek ananasın
Merbe61 UmayDuruMom ananasin içinde bir madde var enzim parçalayıcı yağları eritiyor diyetisyenler çok verir oyuzden düşük tehlikesi yapabiliyor ama hergun bir ananas yemiceksen ara ara yiyebilirsin ben ara ara yedim çok şık tuketmedim
Invisible-33 UmayDuruMom ben hamileliğin başından beri bırak bir dilimi bir ananası kendim oturup gediğim oldu o kadar çok düşkünleştim ki ananasa ve tüm meyvelere çok şükür bişey olmadı azar azar yemekten nolucak ki