İlk çocuğum normal olsun umuduyla 40+6 da su gelmesiyle hastaneye gidiş 9 saat normal sancı beklemek sonra 11sat suni sancı sonuç sezeryan tabiki nasip🤲🏻Şimdi ikinci sezeryan olacak 38+2 de bana erken geldi gerçi tarihi ben verdim de drda onayladı ama şimdi 39u dolsamıydı diyorum 🙄