Evet güzel anneler bir cok kere yazdım size hep kararsızdım korkuyorum dedim eşim yanımda deyıl her hafta ankaraya gidiyor iş içinsurekli yanımda olsa veya sancı anında yanımda olsa virüs var almazlar hastaneye 2 dıgum yaptım normal evet biri 19 yıl önce biride 16 yıl önce şimdi yenemedim o korkuyu evet korku derken dogum sancısı deyıl yanımdakilerden hastalardan bazı görevlilerin davranışı içimde kaldı atlatamadım hocama dogumdam korkuyorum dedim istersen sezeryenle alırım dedi sizlere yazdım daha. Önce ve dun karar verdim sezeryen istedım cuma gun sezeryenim var39+ 3 haftalık inşalllah zor olmaz arkadaşlar 🙈🥰🥰