Merhaba. En son martin 29u adet gordum 4-5 gun once test yapdim testde 2 cizgi kirmizi gorunuyordun en son dun test yaptim ikinci cizgi koyu kirmizi cikdi nisan 29 da adet olmaliydim bugun olmadim. Ewimle dun iliwki yawadik cok az pembeden acik kan geldi yalniz iliwki zamani geldi sonra gelmedi ve bugun yine iliwki zamani koyu kan geldi. Kendi vatanimda degilim burdaki doktorlarada guvenmiyorum doktora gide bilmiyorum. Boyle bir halla karwilawan olmuwmu? Sebebi ne ??? Cook narahatim