Dilek89 cnm bence kilo genetik birşey ne yaparsan yap almıyorsa almıyorlar yengemin bebekleride hep zayıf doğar mesela kadının yemediği kalmazdı ben şahidim kilo alsınlar sırf diye saatli yiyordu resmen ama almıyorlardı , benim annemde mesela beni 4 kilo kardesimi 4.600 gram doğurmuş ve annem diyoki oyle hiç şartlayıp kendimi şunu bunu yemem lazım hiç demedim der . mesela ananem 3 doğum yapmış en zayıf bebeği 4,5 kiloymuş en küçük dayım 6 kilo doğmuş 😂 bakalım benden nasıl birşey olucak şuanlık kilomuz iyi gidiyor bizimde