Ozlemcyln Bu ikisini aldım sizce nasıl arkadaşlar https://imgyukle.com/i/rCRw1q https://imgyukle.com/i/rCRfHP
Ozgee11 Ozlemcyln pijama çok güzel gecelik de öyle ama ben böyle beyaz almazdım inşallah rahat edersin
hilal_tas94 Bende bunlara benzer aldım sezeryan olursam elbiseyi giyerim normal.olursa pijamayi giyerim diye üstünde dene rahatsa gayet iyi kuzum
Ozlemcyln Sblomr alan bi kaç kişi daha duymuştum burda onlara güvenerek aldım bakalım gelince umarım memnun kalırım
Ozlemcyln Ozgee11 beyazı doğumdan sonra ayaklanınca belki bi kaç fotoğraf çekilirim hatıra kalır diye aldım koyu renk sabahlıklı gecelik bakıyorum ama doğru düzgün uygun fiyata bulamadım daha
Ozlemcyln asimmela lc waikinin hamile giyim bölümünden bulabilirsiniz ama tükenmişti en son yine bakın isterseniz
melindam Ozlemcyln Çok güzelmiş Güle Güle Kullan Canım Ama Bende 2 Tane Gecelikte Pijama takımı Aldım Ablam Yetmiyor Bide Sen yazın Doğum Yapıcan Çok terlersin Dedi 3Tane Daha Normal Pijama Takımı Aldım
Ozlemcyln melindam bunlarla beraber 1er tane daha gecelik ve pijama takımı aldım canım yetmez mi ki acaba haziranda doğumum
Ayperi86 Ozlemcyln bende takımın aynını aldım ve aynı takımın geceliğini çok güzeller güle güle kullan canım