Medar ilknur hanıma gidiyorum cok memnunum..en iyi doktorlardada sorunlar olabiliyor kimse istemez sorunlu bir doğum olsun 5 tane arkadasimda kendinde doğum yapti ve cok memnunuz doğum yapacak baska arkadaslarimda var ilknur hanıma gidiyor cok memnunlar..herkes her dakika telefona bakamaz o an arayana denk gelmistir müsaittir açmıştır hemen olumsuz yönleri düşünmemek gerek biraz empati kurmak lazım..