Kubraerbay ablam normalde normal doğum yapacaktı 2 gün önce kontrole gittiğinde hiçbir sorun yoktu 2 gün sonra birden sezeryana aldı ve günlerden cuma günüydü hepimizin kafasında cumartesiye gelirse uğraşmak istemedi mi durumu oluştu çünkü bizimle aynı durumda 2 hasta daha vardı. ve doğumdan 3 4 gün sonra bütün vücudu şişti kabardı verdiği antibiyotik alerji yaptı ve kendisi uğraşmaktansa acile yönlendirdi yani böyle virüslü bir zamanda acil!! Ablam kendi telefonunda doktoru aradığında telefonlarını bile açmadı mesajları gördü cevap vermedi bütün vücudunun kabarcıkların fotoğrafını çektik attık o halde gördü cevap vermedi. Ayrıca hemen başka numaradan aradık o numarayı açtı. Yani bizim başımıza gelenler bunlar yinede iyidir kötüdür bilemem sizin kararınız.