Fasulyemin-annesi06 Arkadaslar gebeyim 30+4 . Bişeyler yer yemez midem yanıyor ve reflu gibi hic rahat degilim yesemde yanıyor yemesemde gecirecek birsey bulamuyoruuumm. Ayrıca her an kusacakmısım gibi. Herhangi bi öneriniz varmı?
Happpm Fasulyemin-annesi06 benle aynı gaftadasın üç gündür çekiyorum sıcak tüketince daha kötü oluyorum 😔😔
Ruveyda_ Fasulyemin-annesi06 Happpm bende ayni durumdayim 3 - 4 gundur salatalik yiyorum suan gecmesi icin sonrada yogurt yicem oncesinde soda icmistim bunlar rahatlatiyo migdeyi bende 30+3 deyim suan bebegin saclari fln mi acaba ucumuzde ayni haftadayiz cunku
Minikkusum_ Fasulyemin-annesi06 salatalık bide elma iyi geliyor canım benim midem yandıkça yiyorum geçiriyor sut te oneriyorlwr denemedim bunlar iyi geldi ama bi deneyin isterseniz
AnneyimHamileyim Fasulyemin-annesi06 Bende aynı senin gibiyim bu aralar aşırı mide yanması oluyor 28 haftamdayım gaviscon kullanıyorum ve süt başka bişey yok galiba ..
ElifMehmet AnneyimHamileyim yastiginizi yuksek tutun ve yatmadan süt için benim de çok oluyodu artık olmuyo
BabyD Fasulyemin-annesi06 doktoruna danisip mide koruyucu kullanmani tavsiye ederim😌 cidden insan yenidendogmus gibi oluyor
Betul55 Fasulyemin-annesi06 sade maraş dondurması bikaç kaşık tavsiye ederim denemeni, yudum yudum süt iç diyolar ama ben süt sevmiyorum. Bişey yedikten sonra hemen uzanmamak beş on dk oturmakta etkili diyolardı.