Öncelikte hayırlı ramazanlar inşallah evlatlarımızın sağlıkla kucağımıza alırız Rabbim olmayan herkesede nasip etsin kızlar bugün 31+1 im bu haftama kadar zorlu geçti buna şükür tabi elhamdulillah ilk üç ay kanamalı geçti sürekli hastanede yatmak çıkmak derken şükürler olsun 31 olduk oğlumla herşeyimiz iyi ama bebeğimin suyu az sıvı tüketiyorum havuç suyu vs de içtim am a bunun annenin aldığı sıvıyla ilgisi yokmuş doktorum Eray balcan İstanbul Yaman tıp merkezinde instgramdan bakarsanız bayada bilinen bir doktor erken doğum riskim var üç haftadır ama herşeyimiz güzel bebeğim şuan 1600 gram tabi ultrason cihazı doğru söylüyorsa , bebeğimin suyu az olduğu için onun haricinde şükür açılma veya rahim ağzında sorun yok ciğer geliştirici iğnemi de vuruldum ama çok korkuyorum erken doğum olursa diye ? Ve burda tekim kimsem yok eşimin görevi nedeniyle ikimizinde aileleri burda değil tabii önce Rabbim bilir sizce 31 hafta da doğan bebekler yaşarmı? Ve birde 31 haftalarda erken doğum riski olup kaç haftada doğum yaptınız? Bebeğinin suyu az diyip zamanında doğum yapan varmı ? Nolur içime bir damla da olsa su serpin Allah’a emanet olun ♥️