Mervexx3535 Bugün 37 haftalik olduk doktor kontrolumuz vardı. Catı muayenesi olduk ve dar dedi doktor oyüzden 13 Mayısa Gün verdi bakalım heycan cok fazlaydı simdi dahada arttı 🥰 insallah hepimiz sağlıkla alirız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻
Senaselimefendigil Mervexx3535 günlerimiz aynı bende 37 yim bakalım normal istiyorum bende inşallah nasip olur🙄
Filiz_z Bugun biz de 39 haftalik olduk benim doktorum cati mauyenesi yapmiyor 6 mayis dogum gozukuyor Rabbim hepimize sagsaglim kucagimiza almayi nasip etsin inşallah🤲😊
Filiz_z Mdelaaal bilmiyorum ben hicbir hastama cati muayenesi yapmiyorum dogum zamani geldiginde bakariz dedi