Merhaba anneler benim kafam cok karısık 12 haftada Dr %98 erkek dedi 16 haftada tekrar gittım yıne degismedi 20 haftalık olduk 2 gun once gıttım bacak arasi bos gorunuyo kız dedi kafam cok karısık aranızda benimle ayni durumu yasiyanlar varmi 😒 erkek hissediyorum yada ilk erkek dedi diye kendimi oyle hazirladim acaba yıne degisirmi?