Nilkus 39+0 hala başı yerleşmemis rahmimde açılma Yok. Bugünki nst de 20 dk bir gelen 2 tane sancı çıktı eşik degeri baya yüksekti .. peki ben ne zaman doğuracagim kızlar. 🙄🙄🙄