Fatma112 Kızlar hangi hastanede doğum yapacaksınız ben 28 haftamdayım doktor bu saatten sonra çıkması zor dedi, tıp fakültesi hastanesinde doğum öneriyorum dedi siz ne yapacaksınız
Eslem13esila Fatma112 hic bilmiyorum canm bende aynı durumdayım ve gideceğim hastaneye bir türlü karar veremedim randevuda yok zaten ne yapmam gerekiyor bilmiyorum inan 31 haftalık oldum
Fatma112 Eslem13esila kaçıncı haftanda öğrendin aşağıda olduğunu canım ben 24te öğrendim bir Umut çıkmıştır dedim ama yok
Fatma112 Eslem13esila benimki tam kapalı..ben Maraş’ta bakılıyorum haziranda İzmir’e egeşehir hastanesine gelecektim ama doktor üniversiteye git kanama açısından riskli doğum dedi en uygun üniversite hast olacağını söyledi şimdilik korkulacak bişey yol şükür kanamam yok Progestan kullanıyorum ama yine de
Eliz01 Benim doktorum da Karataş da yapalım dedim plesanta aşağıda olduğu içim küveti ve kan bankası olması lazımmış Karataş da tam teşekküllü dddi orda olcaz inşallah
Fatma112 Eliz01 kaç haftalıksın canım ben hiç özelde yaparlar diye düşünmemiştim ama üniversitelerden de sıra alınmıyor bile kadın doğuma
Eliz01 Fatma112 38+5 canım benim ver çoğu doktor uğraşmıyor araştırmaya yönlendiriyor yada çalıştığı hastane tam teşekküllü olmuyor .Benim doktorum İHsan Atabay hem araştırma da çalışmış hem özel de şuan kendi kliniği olduğu için özel ve tam teşekküllü hastane önerdi yani araştırma ile aynı şartları taşıyor kan bankası olsun 7/24anestezi uzmanları olsun her imkan var 🙏🏻😊normal teşekküllü olmayan hastane zaten yapmam şu durum da 🙏🏻Sağolsun canım doktorum hiç bırakmadı yarı yolda 🙏🏻🙏🏻😁🤰😊😊
Eslem13esila Fatma112 evet mecburiyetten tepecik eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum kan merkezi olan bir hastaneye gitmem gerektiği için
Fatma112 Eslem13esila nasıl memnun musun üniversitelerden sıra bulamadım bende sanırım sonum orası olacak