BanniCici yengemin üç çocuğu da 4,5 kg üstü doğdu ve hepsi normal doğum ama şunu diyim normal doğum için diret çünkü sezaryen gerçekten zor oluyor ilk gebeliğim sezaryen oldu mecburen şimdi ikinci yine sezaryen olacak düşündüğüm tek şey o ilk ayağa kalkma gözümü korkutuyor