Babykitteniscomin Nursen977 evet aç gitmen gerekiyor kanki 3 defa kanını alıyorlar bi ilk gidince kan alıp sonra 1 saat bekletecekler, glikozlu sıvıyı içip tekrar kan alıyorlar yine 1 saat geçiyor son defa kan alıyorlar bu kadar. Sonra eve gidip yaparsın kahvaltını :)
ulkukizil Ben 15 mayısta gidicem inşallah canım. Doktorum aç gel dedi ilk etapta aç karna kan alınıp bakılcakmıs somra yükleme yapılacakmış. Aç gitmen en doğrusu 😊
assgg16 Aç gidin ve olabildiğince erken gidin çok bekliyorsunuz çünkü, bi de sıkılmamak için yanınıza kitap tarzı şeyler alabilirsiniz 😊