Esra32 bnde alya, beren, hira düşünüyorum eşim hiç birini istemiyo ela istiyo oğlumun adı efe kardeşlerin ismi uysun istiyo bnde kardeşlerin isim uyumunu sevmiyorum farklı olsun istiyorum smdi kimliği için başvurmaya gitcekti gene karar veremedik gitti yarına kaldı gene bebeğin 40ı çıkcak isimsiz kalcak heralde çok sinirim bozuluyo artıl ağlıyorum bu isim meselesi yüzünden