Ben hastanedeyim sabah geldim 37+4 düm suyum geldi açılmam sabah hiç yoktu şimdi bilmiyorum doktor büyük ihtimalle sezaryen gibi konuştu benim için fark etmez sağlıklı olsunda Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙆🏻♀️Sezaryen olacaklar nescafe kuru meyvelerini ve anne çaylarını unutmasınlar yapabiliyorsanız kayısı hoşafı falan yapın yapamıyorsanız mutlaka kuru kayısı ve meyve suyu getirsin işe yarıyormuş 🤷🏻♀️Bide naçizane tavsiyem sıcak su torbası ve su ısıtıcısı getirin sucak su sütü getiriyor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤰🏻🤱🏻