Ben gebeliğimin nerdeyse başından beri yapıyorum kışın soğukta çıkamadığım günler hep yaptım şimdide salgın yüzünden çıkamadığım için leslie 3 mil yapıyorum ve bunu öneririm kalp hızını kontrollü bir şekilde artırıp azalttığı için daha güvenilir bir egzersiz ama tabi siz yine doktorunuza danışın tabi