Merve-26 Gamzebnc dün 36 haftalik olduk ve kontrolüm vardi doktorum önce 3400 dedi ben şok oldum nasil yani çok kilolu değil mi falan dedim sonra 3kilo dedi beni korkutmamak için mi 3e indi yoksa 3kilo mu cidden bilemiyorum😄
Happy46 Gamzebnc aynıyız 36+2 🥰doktor pazartesi gel dedi 37 de bakalım ne olmuş ama şuan çok zorluyor gerçekten son günler
nilgun_41 Bediakavas bir yanlislik var doktorunuza bir daha sorun 33+3de kontrole gittim benimki 2200 herşey olması gereken gibi dedi
Balevlatlarinannesi Gamzebnc benim kızım tam 36 haftalik 2.840 gr olarak dogmustu😊maşallah çok sağlıklı bir bebekti
Bediakavas Gunes_ perinatolojiye sevk etti iri bebek dedi bilmiyorum kafam karışık bi sıkıntısı olmaz inşallah
Akurt Gamzebnc 7 kilo aldım 36 haftaya kadar belki o kadar bile almazdim ama 2 aydir evdeyim yuruyus yapamiyorum canim
Ysmn1 35+2 de gittiğim de 2.400 grm dı şimdi 36 haftalığım pazartsi kontrolüm var bakalım durumlar ne