Sevdee001 Teka16 Benim beş gün oldu bugün gecikmem. Adet gününde yaptım test negatif çıkıt. Ama ben aşılama nedeniyle ilaç kullandığım için geciktiğini düşünüyorum. Hiç bir belirtim de yok zaten. Ara dura adet sancısı yaşıyorum o da çok hafif.
Sevdee001 Teka16 de Teka16 27 nisanda olmam gerekiyordu o gün test yaptım. Pazartesi ya da salı vereceğim. Negatif sonuç alırsam ilaç kullanacağım mecbur.
Asu22 Benim de bugün 6 . Gün oldu hala yok test yaptım negatif sadece bel ağrım çok yoğun ve sürekli akıntım var 🤦
Teka16 Sevdee001 Bende sağlık ocağına kan vermeyi düşünüyorum yarın negatiften olsa pozitifde olsa doktora gidicem kadın doğuma. Benim akıntım cok oluyo bide su gelıo biraz
Sevdee001 Teka16 Ben bu ay da negatifse ki öyle olduğunu düşünüyorum karantina biter bitmez tüp bebeğe başlayacağım. Çok stresli bir süreç ve yoruldum artık. 2 yıl olacak neredeyse
Teka16 Sevdee001 benim 4 yıl olucak evleneli ilaç tedavisiyle başladık 6 ay kullandım sonra 3 kez aşılma tutmadı bakalım benm de tüp bebek artık ama dediğiniz gbi covid gecsinde bend düşünüyorum nerde oturuyorsunuz
ayazmoms41 Benim adetim 18 gün gecikince yapmıştım idrar testi 😂 idrar testinde 10 felan beklemek gerek
ayazmoms41 Sevdee001 yok canım yapmamıştım. Benim genelde denemelerim hep negatifle sonuçlanıyordu 13 ay sonra hamile kaldım çok şükür
Sevdee001 Teka16 Trabzon da. Ben 18 aydır deniyorum. Birkaç defa Klomen kullandım. Aşılama istemiyordum ama hadi içimde kalmasın bir umut dedim olmadı. Siz nerede oturuyorsunuz
Teka16 Sevdee001 bende klomen 3 ay letu 3 ay bide aşılama 3 ay en son tüp bebek kaldı ama benim eşimde varikosel vardı ve ameliyat oldu değerleri düşüyordu 6 ay falan denicem kendi yöntemle sonra da tüp bebek inş. Düzce de oturuyorum