Tgbkcygt kesinlikle. Benim ailem de 1 aydır yanımda erken doğum rıskım plduğu için ama artık gitmeleri gerekıyor. Şimdi 36.haftam ama bzmki resmen alay edıyor bızımle 😂😂Hergün sancım agrım olurdu nstde de surekli sancım cıkıyprdu serumla flan durdular sımdı butum sancılarım durdu gelecek gıbı durmuyor 😂😂