Mucizemm25 çok iyi yapmişsın canim Rabbim saglikla eline almayi nasib etsin
Beklenenmucizem iyi yapiyorsun canim Bende işe korkuyorum başima ne gelecek bilmiyorum Sadece Rabbime guvenerek çiktim bu yola onun zoruna gidecek bir şey yapmak istemiyorum sadece birileri arkamdan hastaymisim gibi konuşmasini istemiyorum 😔 tibbi bir sorun yok testerimi filan hepsini yaptirdik Rabbim nasip ederse yine en azindan 13 haftasina kadar soylemek istemiyorum
Zeyzey90 dogru evet bende o yuzden işte soylemek istemiyorum çok yipraniyorum zaten korkuyorum birileri bisey soylerken huzursuzlugum 2 katina çikiyor
mlsmrtgl evet canim inanirmisin 2 kayibimdada kayin validem agliyordu benimle konusuyor ben guçlu olmaya calisiyorum o agliyordu ben onu sakinlestirmeye calisiyordum aslinda benim icin agliyordu bana uzulup hayeller kuruyorlar ben hayal kurmuyordum hele dogsunda diyodum yinede Rabbim nasip etsin eşimle konusucam eger o da onay verirse yani zoraki degilde oda evet soylemeyelim derse o zaman çok daha rahat olurum bende Rabbim nasip etsinde benim icin dua edin .
SnFk
Beyzaharun iyi yapmisin canim
Toobah evet çok guzel tabirmiş ca im aynen oyle sen duşun usm den çiktim bebeyi almamiz lazim diyor hem agliyorum hemde insanlara ne diyicem diyorum o madar piskolojik etkileniyorki insan insanlara ne cevap vericem bi noktada onlari ikna etmeye çalismaktan yoruluyor insan gercekten 🤷♀️
GGamzee aynen oyle canim inan ki insanlar bildi diye kayb etmedim elbetde Allah nasip etmemiş kayb etdim ama insanlarin laflariyla ugraşmak zor gerçekten 🤦♀️
Hulya3438 aynen canim Yani bu duyurma iside ne yaa 🤦♀️ evlenince 1 ay gecmemis biseyi varmi basliyorlar sorguya inanirmisin 1 ayda 2 defa soran bile oluyor du hamilemisin yenilik varmı 🤦♀️🤦♀️o nasil olucaksa artik
fikran09 aynen bende nasip kismet filan diyib geçiştirmeye çalisicam yada hayirli birsey olunca derim filan diye bilirim
_Koncuy_ şimdi ben bu konuyu kayinvalideme açtim daha dogrusu o bana açti dedim ki kimseye soylemek istemiyorum 3 cuyu oda bana kizim bize bile soyleme 3 ay olsun saglikli oldugunu anladiginizda soylersin dedi annemede soyledim oda bana tamam kizim saglikli olsun da o zaman bize soylersin dedi yani 2 tarafinda kusmeyecegine eminim sadece eşime tam olarak oturup ciddi konuşma yapmadim onceden dedim soylemiyim ordata çocuk falan yok diye ama hamile oldugumu ogrenir ogrenmez supriz yapicam sonra oturup konusucam onun fikrinide alicam Allahin izniyle
Beeet aynen oyle 🤦♀️🤦♀️
Cns_33 yaptirdik canim bir sorun yok onlem amaçli kan durultucu ve folik asit aliyorum hamile kalinca da duruma gore igneye başlicaz
Cns_33 evet canim ilk bebegim anensefaliydi dusuk degildi bu sorum 1000 kadinda 1 goruluyor ve araştirmalara gore tekrar etme olasiligi 5% onuda folik asitle 1 e iniyor ama 2 ci gebeligimde pihtilasma olmuştu igne kullandim ama qaliba gebelikten once kullanmam.gerekti igne fayda etmedi 3 ay kadar once kurtaj oldum kan durultucuya başladim nerdeyse 3 aydir kullaniyorum şimdi hamile kalinca igneye baslaya biliriz onlem amacli ama son verdigim pihtilaşma testinde pihtilaşma degerim iyi cimisti normaldi yani yinede onlem amaçli kullaniyorum