Emmur1524 merhaba ben de 23 haftalığım zaman zaman bende şişkinlik yaşıyorum muhtemelen gaz yapıcı birşeyler yemişsinizdir, hareket etmeye çalışın bir de çömelme hareketi çok iyi geliyor onun dışında malesef bazen geceyi öyle döne döne geçiriyorum.hareketlere gelince 23. Haftada zaten düzenli hareket beklemeyin benim de bazen çok hareketsiz bazen hareketli